Tjocka koftor, varm choklad och rinnande näsor.



Jag älskar koftor, och har alltid gjort det. Jag älskar sättet man kan krypa in i det stickade / virkade sköna materialet.
En sak som jag reagerar på är det som du ser på bilden ovan. Den röda koftan är en Odd Molly och det hade jag inte en aning om innan jag klickade på den. Och självklart vet jag ju att Odd Molly är ett dyrt märke, men att denna lilla kofta som dessutom enbart små pinnar till människor kan bära, kostar 1499kr får mig nästan att spy.
Satte mig och tittade vidare på koftor och hamnade på ellos. Då hittar jag två liknande koftor, som inte ens tillsammans blir samma summa som en kofta hos Odd Molly skulle kosta.
Personligen tycker jag att de billigare varianterna är snyggare, och dessutom, bara för att de är billigare behöver inte kvalitén vara sämre.

Vad hade du valt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0