Spets, spets och hårinpackning.



Bilden är inget vidare, men visar lite på vilken underbar klänning jag åter igen hittat. Denna finns på halens för 399 kr, funderar på och köpa, men tubklänningar och sånt är inte riktigt min grej. Men vi får se, kanske sitter som smort på min tjockis-mage. Dessutom har jag funderat på att köpa mig ett par raggsockor. Skulle sitta fint nu i detta iskalla väder. Måste dessutom inskaffa ett par vinterstövlar eller något, börjar bli lite kyligt att gå i mina ishala converseskor.

Hårinpackningen jag hade köpt fungerade inte speciellt bra måste jag säga. Testat den ngåra gånger men märker ingen skillnad mer än volymen såklart. Känns som mitt hår blivit 7000ggr så stort än innan. Och det är väl bra på sitt vis. Får se om jag kanske kan hitta en annan hårinpackning som fungerar, du kanske vet någon?

Har fortfarande inte bestämt mig vad jag ska ha på min i jul och nyår. Om jag ens ska göra något. Kanske inte ens lönt att köpa något, men vi får se. Hittar du mer snygga spetssaker så skriv till mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men lägg ut bild på dig själv då

2009-03-17 @ 20:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0