Spets, guld och pumps.

ng

Spets! Jag älskar spets!
Många förknippar spets med äldre damer och 60-tal, men jag förknippar spets med något vackert. Spets har för mig alltiv varit något fint, skönt och vackert, och äntligen kan man nu se att det börjar komma in i "mode"världen.
Jag är inte så hipp, jag är inte så modemedveten, men jag har iallafall stil, jag vet vad som är snyggt, även om andra kanske inte tycker det. Hittade en klänning på H&M i spets, kostade inte mycket heller. Ett par underbara skor där också. Även en spetströja fann jag, detta på Ellos.
Som ni ser, för att det ska vara snyggt behöver det inte vara dyrt. Både H&M och Ellos har en blandning mellan dyrt och lagom, och faktiskt kommer det då och då ett fint plagg indykandes.
Så mitt allra första inlägg i denna blogg tillägnar jag det vackra materialet, ja precis, spets.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0