Odd Molly vs. H&M



Knapade ihop bilden lite snabbt bara.

Satt och kollade på klänningar innan och så såg jag denna underbara Odd Molly klänningen. Självklart är ju priset på klänningen liiite för mycket för min magra plånbok. Men sukta kan man alltid.
Bestämde mig för att se vad man kunde knåpa ihop för snygg stil att ha på sig för ungefär samma pris på H&M. På bilden ser ni resultatet, dessutom är det ca 650 kr över som man kan köpa annat skoj för!

Jag menar, en snygg klänning, en vanlig bolero, grymt snygga skor, och hur sexiga underkläder som helst! Jag hade lätt tackat nej till Odd Molly för det på H&M.

Glöm inte bort min tävling, du ser den nedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0