Bolero i spets, skor i lack och hårinpackning.



Åh gud, försöker lista ut hur jag ska se ut på nyår, men går inte så bra eftersom det är så mycket som jag vill ha.
Hittade en klänning på H&M som kostade 349;- och en bolero i spets för 249;- på H&M. Jag är förälskad. Stor dock i valet och kvalet om det blir denna klänningen eller den i spets i mitt första inlägg, vad tycker du?
Skorna hittade jag på ellos, så sjukt snygga. Jag är inte mycket för färg, jag älskar svart i kläder, men dessa skor, helt underbara. Blir nog till att köpa dem när studiebidraget kommer. 349;-, inte alls farligt.
Sen var jag inne och tittade på en av mina favoritsidor på nätet, chique.se. Hittade denna underbara klocka och ringen. 299;- för klockan och 349;- för ringen. Det blir till och köpa det med, dock inte denna månaden. Allt som allt så går hela kalaset på 1595;-, det är ca 600 kronor över min budget som jag kan få lägga på kläder osv till nyår. Om inte annat kan man ju önska sig klockan eller ringen i juklapp.
Nu ska jag dricka kaffe, sen blir det att hoppa in i duschen. Ska testa min nya hårinpackning jag köpt tänkte jag.


Priset ligger på en sådär 150 kr, återkommer med några ord om det om den är något och ha.

Kommentarer
Postat av: Mela

Haha jasså .. Jag tycker aldrig att jag är på stan ;P

2008-11-08 @ 15:36:40
URL: http://thisdelicatething.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0